shakkitupa.munpalsta.net
Shakkiaiheista keskustelua
Hyppää sisältöön
Tarkennettu haku
Etusivu
Muuta fontin kokoa
UKK
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Näytä aktiiviset viestiketjut
Siirry tarkennettuun hakuun
Haku löysi 1 tuloksen • Sivu
1
/
1
Aiheet
Vastaukset
Luettu
Uusin viesti
Niemann - Nepomniachtchi
Kirjoittaja
Arzi
» 03.06.2026 12:08 Sijainti:
Keskustelua shakista
1
134
Kirjoittaja
Arzi
08.06.2026 13:19
Näytä viestit ajalta
Kaikki tulokset
1 päivä
7 päivää
2 viikkoa
1 kuukausi
3 kuukautta
6 kuukautta
1 vuosi
Haku löysi 1 tuloksen • Sivu
1
/
1
Siirry tarkennettuun hakuun
Hyppää:
Valitse alue
------------------
Tervetuloa Shakkitupaan!
Keskustelua shakista
Shakin JSM
Shakkikutsut
Shakkitiedotteet
Saulin YouTube kanava
Shakkitavarakauppa
Ehdota uutta kategoriaa tai muuta pohdintaa rakenteesta
Linkit ja vinkit
Shakkimatkailu
Seniorishakki
Shakki mediassa
Lasten ja nuorten shakki
Shakkikerhojen peli-iltoja Suomessa
Haluan kiittää shakin saralla toimivia henkilöitä / ryhmiä
Pikashakissa 5 + 0 vai 3 + 2?
Shakkiturnauksien raportointia
Nelon lobbaus
Etäshakki
Shakin sääntöosio
Shakin opetusta tarjotaan
Tehtäväshakki
Tarinoita ja muisteluja shakinpelaajista
Chess in Finland in English language
Shakkimattitehtäviä
Vanhoja muisteluitä ja valokuvia
SSL kokousmuistiot
Ensimmäinen kategoriani