Sivun alullepanija ja tämänhetkinen ylläpitäjä on Sauli Tiitta, shakinpelaaja, shakin opettaja. Toivon luonnollisesti Tupaan aktiivista keskustelua. Foorumilla voi käyttää nimimerkkejä, toivottavasti keskustelu pysyy kuitenkin asialinjalla eikä henkilökohtaisiin solvauksiin mennä. Etenkin mikäli huudellaan ikäviä asoita toisista nimimerkin takaa, niin minulla on herkkä liipaisin poistamaan kyseiset viestit ja kenties nimimerkinkin keskustelusta.
Hyvä yleinen sääntö on, että mikäli et ole valmis sanomaan toiselle henkilölle asioita kasvokkain, niin älä kerro niitä asioita täälläkään.
Pyrin hyväksymään uudet jäsenet mahdollisimman nopeasti Tupaan mukaan. Minulla ei ole mitään käsitystä kuinka kuormittavaa tällaisen foorumin ylläpitäminen on. Toivottavasti taakka ei ole liian iso, tarvittaessa ehkä pyydän apua sivuston ylläpitämiseen.
HUOM! Rekisteröitymisen yhteydessä LUVATAAN lähettää sähköpostia käyttäjälle. Itse en ole tällaista kuitenkaan saanut eikä tällaista ole välttämättä siten tulossa. Minä saan Adminina anomukset kuitenkin ja hyväksyttyäni sen voi käyttäjä alkaa kirjoittamaan itse Shakkitupaan tekstiä. Pyrin käymään hyväksymässä anomuksia pari kertaa päivässä.
Mikäli sivuilla haluaa näyttää kuvia, niin kuva pitäisi olla tallennettuna jonnekin Internetissä, ja siihen kuvaan voi sitten luoda linkin tänne. Mikäli sinulla olisi todella hyvä shakkiaiheinen kuva tai muu syy miksi haluat kuvan tänne näkyviin niin voit halutessasi lähettää kuvan minulle ja voin luoda siihen linkin tänne.
Hyvää uutta vuotta 2024 kaikille!