Moikka,
Minulla on jo vähän vanhempi poika joka on kiinnostunut shakki- ja lautapelitapahtumista. Pelikavereiden- ja tapahtumien löytäminen on kuitenkin yllättävän vaikeaa. Toimijat ovat aika pieniä ja niitä on aika vaikeaa löytää. Jossakin on joku keskustelukanava, Discord kanava, sähköpostiosoite, vanhentunut verkkosivu, tms.
Lähdin ratkomaan tätä ongelmaa siten, että rakensin yhteisen alustan erilaisille pelitapahtumille. Ajattelin lähteä liikkeelle shakki- ja lautapelitapahtumista. Voisi tuonne ehkä jotain muitakin tapahtumia miettiä, mutta nämä nyt ainakin. Ajatukseni on, että yhdistämällä shakki- ja lautapelitapahtumat samalle alustalle palvelua olisi sitten myöhemmin helpompi markkinoida.
Tämä pelitapahtuma-alustan nimi on Triber.life ja verkkosivu osoite on: http://www.triber.life
Minulla ei ole tässä mitään isompaa kaupallista tavoitetta. Jos saan rakennettua alustan jonka kautta saan (omat) lapset ja tietysti myös ihan aikuiset ihmiset tapaamaan enemmän toisia ihmisiä pelien tai muiden aktiviteettien ääreen niin se riittäisi minulle.
Mitä mieltä olette tästä ideasta? Voisiko joku teistä käydä katsomassa tuota sivua, kirjautua palveluun ja antaa palautetta, että olisiko tässä mitään järkeä vai ei?